1 juli 2012

Att sätta upp mål

Nu var det verkligen längesedan jag uppdaterade bloggen. Det råder inte brist på material att skriva om, men tiden räcker inte alltid till. Under 2011 blev jag stolt far till våran dotter (första barnet) och efter det har man fått omprioritera en del om man säger så. :)

Jag jobbar numera med foto och video på heltid som säljare på Scandinavian Photo i Mölndal. Intresset är större än någonsin. I synnerhet för rörlig bild och filmskapande som har blivit mitt huvudsakliga intresse vid sidan av stillbildsintresset!

 
Tiden springer iväg och våran dotter är nu snart 1 1/2 år. Jag började skriva på detta inlägget för en tid sedan men nu ska det bli publicerat också. Jag upptäckte precis en app till min iPad som jag för första gången använder för att blogga med. Det är först nu i och med uppdateringen 'Medusa' som det verkar fungera riktigt bra att jobba med bloggen från paddan. Hoppas härmed att få tummen ur och posta lite oftare.
 
 
Tack alla ni som fortfarande går in ibland och läser bloggen, även om det senaste inlägget är gammalt som gatan. Skärpning ska det bli! :)
 
Vi ses!
 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails