3 okt. 2010

Mikro-kreativitet med iPhone 4

Hej alla trogna läsare som fortfarande läser min blogg efter att jag mer eller mindre lämnat den i sticket sedan några månader tillbaka. Jag har haft sjukt mycket att göra! Här kommer ett första återupplivningsförsök. Jag har börjat göra små mikro-kreationer som jag kallar det, med min nya iPhone 4 och diverse videoappar. Stativfäste är fixat. När tid finnes ska den balanseras upp på min Steadicam! Här kommer första testet att klippa ihop lite kort kort film i iMovie på telefonen. Jag gjorde den som en "Word of the day" presentation eftersom jag bara hade lyckats filma några få snuttar att testa med. Nu har jag en lite längre timelapsefilm på G som också är skapad enbart med telefonens hjälp, får se när den blir färdig. Hoppas vi ses snart igen!

2 kommentarer:

Hans Olsson sa...

Hej! Fina bilder... måste själv bli lite bättre på photoshop.

i♥photo sa...

Fin blogg! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails